Sinds oktober 2016 hebben bedrijven in de regio een eigen aanspreekpunt bij Grand Hotel Huis ter Duin: Carmen Dekkers. Zij is sinds medio 2010 werkzaam voor het Noordwijkse hotel, eerst als supervisor bij Beach House Breakers, daarna als eventmanager van het hotel en nu als regionaal salesmanager.
“We leggen sinds 2015 meer de nadruk op het feit dat Huis ter Duin een aantrekkelijke ontmoetingsplaats is voor het regionale bedrijfsleven,” legt Carmen Dekkers uit. “De Bollenstreek is een gebied met grote ondernemingslust en kent vele succesvolle bedrijven die de regio meer dan goed op de kaart zetten.” Het hotel heeft deze klantgroep heel veel te bieden, dankzij de aanwezigheid van diverse restaurants, de ligging aan zee, de uitstekende dienstverlening en de prima parkeergelegenheid. Bovendien zijn de 170 kamers in het nieuwbouwgedeelte van het hotel, de kamers van het type Charming, vernieuwd. Volgend jaar zijn de kamers in het historische middengedeelte aan de beurt en dan wordt ook de voorgevel opgeknapt.
Lokale gastvrijheid
“In een straal van 25 kilometer tot aan Alphen aan den Rijn liggen er kansen voor ons, daarom investeren we in lokale gastvrijheid,” zegt Carmen. Zo is er bijvoorbeeld een speciale membership-kaart met VIP-status, die de ondernemers uit de regio diverse voordelen biedt. Zo kunnen zij bijvoorbeeld gratis hun auto parkeren en ontvangen ze eenmaal per maand een verzamelfactuur voor de diensten die het bedrijf heeft afgenomen. Carmen afsluitend: “Gemak is het sleutelwoord en dat werpt zijn vruchten af. Huis ter Duin en het regionale bedrijfsleven vinden elkaar steeds vaker.”
Informatie
Meer informatie over de mogelijkheden in Grand Hotel Huis ter Duin voor bedrijven in de regio, is te krijgen bij Carmen Dekkers, Regional Sales Manager.
T (071) 365 13 36
E [email protected].
Grand Hotel Huis ter Duin
Koningin Astrid Boulevard 5
2202 BK Noordwijk
T 071 – 361 92 20
I www.huisterduin.com
E [email protected]