Auton: hardware uit eigen voorraad en 24/7 ICT-dienstverlening


Graham Belet: “Met onze hardware, onderdelen uit voorraad én 24/7 storingsdienst staan wij altijd paraat”. Auton klant Wil Kuiters van Kuiters Idee en Organisatie beaamt dit. “Bij ons zijn deadlines heilig. Als we vlak voor een evenement geen badges kunnen printen, dan willen we dat dit nú meteen wordt opgelost.
Deel dit artikel

ICT is niet meer weg te denken uit ons leven. Zowel zakelijk als privé willen we er blind op kunnen vertrouwen. Verkopen die via e-mails binnen komen en prospects die we met e-mailings benaderen. Computers waarop vanaf iedere locatie gewerkt moet kunnen worden en applicaties die te allen tijde benaderbaar zijn. Pas als het niet naar behoren werkt, merken we hoe afhankelijk we er van zijn. Daarom is het automatiseerder Auton er alles aan gelegen om vanaf de basis te zorgen voor de best mogelijke kwaliteit: van hardware en ICT-infrastructuur tot aan een 24/7 storingsdienst.

Auton uit Katwijk neemt voor diverse bedrijven de volledige zorg rondom de ICT op zich. Ook voor enkele huurders van De Burgt; het dorpskantoor en multifunctioneel maatschappelijk centrum in hartje Rijnsburg waar verschillende commerciële en non-profitorganisaties in zijn gevestigd en waar bewoners regelmatig samenkomen.

Goede hardware is een absolute noodzaak voor het optimaal functioneren van de vele applicaties waar bedrijven op varen. Om klanten snelle, kwalitatief hoogwaardige serviceverlening te kunnen bieden, werkt Auton daarom van oudsher met hardware uit eigen voorraad. “Zo kunnen wij garant staan voor de best mogelijke dienstverlening”, vertelt bedrijfsleider Graham Belet van Auton.

Deadlines zijn heilig
De grootste kwaliteit van Auton is het adhoc reageren op vragen van klanten. “Met onze hardware, onderdelen uit voorraad én 24/7 storingsdienst staan wij altijd paraat”, legt Graham Belet uit. Wil Kuiters van Kuiters Idee en Organisatie beaamt dit. Haar evenementenorganisatiebureau maakt al ruim 10 jaar gebruik van de dienstverlening van Auton. “Bij ons zijn deadlines heilig. Als we vlak voor een evenement geen badges kunnen printen, dan willen we dat dit nú meteen wordt opgelost. Aan de andere kant: een software update plaatsen vlak voordat een evenement start, is geen optie. Dat moet dan een week later of desnoods ‘s avonds. Auton denkt mee en stelt zich flexibel op en dat is voor een bedrijf als het onze van enorm groot belang.”

Betrouwbare en veilige ICT
Kuiters Idee en Organisatie bedenkt creatieve concepten voor evenementen en congressen en zorgt voor uitvoering en regie hiervan. De piekdrukte die bij deze allround evenementenorganisatie hoort, vraagt nogal wat van de ICT-infrastructuur. “We zijn van allerlei vormen van techniek afhankelijk. Tijdelijke projectmanagers verschaffen we toegang tot bepaalde onderdelen van onze systemen. Het online sturen van uitnodigingen en toegangsbewijzen met naambadges vanuit speciaal door Auton aangemaakte event-mailboxen, daar zit veel tijdsdruk op. En wat denk je van al die persoonsgegevens van deelnemers die we invoeren, allemaal vertrouwelijk.” Zaken die een betrouwbaar en vooral veilig systeem van groot belang maken. Kuiters Idee en Organisatie werkt daarom bewust niet in de cloud. Om dit te tackelen werkt Auton met een Sec-stick. “Met deze stick hebben we overal toegang tot de bestanden op onze computer; dus niet in de cloud. Veel veiliger!”

‘Het gaat er om dat onze klant kan scoren’
Voor Wil Kuiters is het belangrijk dat Auton de aard van het bedrijf snapt. “We kiezen bewust voor het persoonlijke contact”, licht Graham Belet toe. “We hebben geen eerste- of tweedelijns support. Medewerkers hebben hun vaste klanten die ze goed kennen. De medewerker heeft alle kennis in huis om alles voor die klant te regelen.” Dat alles willen doen voor de klant, daar herkent Wil Kuiters zich in. “Je wilt dat met jouw werk jouw klant kan scoren. Zo wil Auton dat ik kan scoren en zo wil ik dat mijn klant kan scoren.”

Auton
Heerenweg 7
2222 AM Katwijk
T 071-4033199
E info@auton.nl
I www.auton.nl

Geef een reactie